Питання та відповіді
Замовлення
Як зробити замовлення на сайті?
→ З детальною інструкцією Ви можете ознайомитись за посиланням.
Чи потрібно бути зареєстрованим користувачем для бронювання товарів на сайті?
→ Ні, Ви маєте можливість забронювати потрібні товари без реєстрації на сайті.
Скільки часу обробляється замовлення?
→ Середній час обробки сформованого замовлення 10-15 хвилин у робочий час кол-центру.
Скільки за часом діє бронь товарів (замовлення із самовивозом)?
→ Бронь замовлення діє протягом трьох днів.
Потрібного товару немає, що робити?
→ У картці товару Ви можете перейти на вкладку «Аналоги».
Як дізнатися про статус мого замовлення?
→ На сайті, Ви можете скористатися функцією «Перевірити статус замовлення».
Який графік роботи аптек?
→ Графік роботи конкретної аптеки, Ви можете переглянути в розділі «Розташування наших аптек».
Оплата та доставка
Чи можна сплатити замовлення на сайті?
→ Так, на сайті Ви можете сплатити карткою. Для вибору оплати товару за допомогою банківської картки, на сторінці оформлення замовлення, у способах оплати, необхідно вибрати «Картою на сайті».
Чи можна сплатити замовлення в аптеці?
→ В аптеці Ви можете розрахуватися за замовлення карткою або готівкою.
Які картки приймаються до оплати?
→ Банківські картки, випущені в Україні, платіжних систем Visa, MasterCard.
Які доступні способи доставки?
→ Вся необхідна інформація про способи доставки доступна в розділі «Доставка».