У кошику порожньо
вхід
(067) 523-30-77(095) 330-40-17(093) 811-27-890-800-302-302 (Безкоштовно по Україні з мобільних)
Графік роботи Call-центру з 8:00 до 20:00, Без вихідних

Повернення (Умови повернення)

Умови повернення товару, якщо за товар сплачено і товар відпущено.

 Відповідно до діючого наказу Міністерства Здоров’я України від 19 липня 2005 року №360 та Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року№172, встановлено, що лікарські засоби та медичні вироби належної якості, відпущені з аптек та будь-яких їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають.

В відповідності до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»: «В випадку виявлення протягом встановленого гарантійного терміну значних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), чи фальсифікації товару, підтверджені висновком експертизи, споживач в визначений термін та встановленні законодавством України умови, має право вимагати від продавця повернення товару. Щоб повернути такі товари, потрібно пред’явити розрахунковий документ, який підтверджує їх купівлю. Підтвердити той факт, що товар неналежної якості має висновок, виданий підпорядкованою лабораторією територіального органу Держлікслужби або уповноваженою лабораторією, а також розпорядження Держлікслужби щодо заборони обігу лікарського засобу.

Що повинен надати Покупець для повернення коштів:

  • Товар;

  • Фіскальний чек на продаж товару;

  • Висновок експертизи лабораторії Держлікслужби;

  • Документ, що засвідчує особу;

  • Заяву на повернення коштів за придбаний товар з зазначенням причини повернення;

  • Банківські реквізити (номер рахунку) для перерахування коштів.

За наявності всіх вищезазначених документів, та якщо термін покупки не перевищує 14 діб про, що говорить ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», фармацевт/провізор проводить повернення з оформленням Акту на повернення товару.

 

Умови повернення коштів, якщо за товар сплачено і товар не відпущено.

Споживач має право на повернення коштів, якщо на сайті було оформлено попереднє замовлення і товар не отримано. В такому разі, споживач повинен звернутися безпосередньо в Аптеку, на яку було зроблене попереднє замовлення й оформити повернення коштів відповідно до умов встановлених Продавцем.

Що повинен надати Покупець для повернення коштів:

  • Документ, що засвідчує особу;

  • Заяву на повернення коштів, які було сплачено по попередньому замовленню на сайті;

  • Банківські реквізити(номер рахунку) для перерахування коштів.

За наявності всіх вищезазначених документів, фармацевт/провізор проводить повернення з оформленням Акту на повернення коштів покупцю.

 

Замовити зворотній дзвінок
Час дзвінка сьогодні:
с
до
каталог товарів
Медичні товари